17 dní do závodů

15.04.2015 08:49

Krásné ráno ! 

Co je u mně nového? Netrpělivě už odpočítávám poslední dny do závodů. Popravdě ani ne, protože bych se těšila, ale spíš, protože už to chci mít za sebou :D Ještě mě čeká spousta věcí co je potřeba před závody zařídit a hlavně musím ještě co nejvíc zamakat, abych na tom podiu nějak vypadala... A protože jsem od přírody velký (občas hodně O:-) ) stresař, tak celkem vyšiluji :D

Jídlo:

Největší změny u mě teď nastaly v jídle ( což je pro mě úplně nejhorší, jídlo je můj největší koníček /kromě fitness samozřejmě/ :D )

Úplně jsem vysadila protein, ochucená bcaa a sladidla. Mléčné výrobky už nejím asi měsíc, protože mám problémy se zavodňováním. Z toho plyne, že jídla, na ktrerá jsem se doteď v přípravě těšila, už nechutnají vůbec tak dobře :/ Ještě jsem si tedy stačila "trošku užít" v pátek, kdy jsme byli na FIBU a dostala jsem povoleno jíldo neřešit ... myslím, že jsem to využila kvalitně a do zásoby si nasbírala nějaké chutě :D 
Tak a jak tedy teď jím? Pořád vlním a pořád stejným způsobem - vzestupné vlny. Némám žádné masakry, protože chci ject přípravu co nejzdravějším (a nejsnesitelnějším ) způsobem. Občas tedy mám tendence, že bych měla ubírat jídlo a přidávat kardio, ale trenér mě vždy usměrní a já samozřejmně na slovo poslouchám :) :D Teď už stravu nemám moc pestrou a ani už nevymýšlím různé recepty, ale dokola točím maso, zeleninu, vajíčka, rýži a vločky. Ještě, že už jen 17 dní, protože nerada jím pořád to samé, ale není to nic co by se nedalo vydržet. To ale nemůžu říci o doplňcích. Beru teď před a po tréninku sypká BCAA - neochucená a to je teda radost :D Zatím mě ještě zachraňuje pití ochucených čajů a dám si tak 2-3 žvýkačky za den - jediná radost :D
Doteď jsem se snažila nemít doma žádné sladkosti, aby mě to nelákalo a ve slabé chvilce jsem neporušila dietu, ale při včerejší krizi jsem si pár dobrot do pozávodní skříňky koupila. Čeká tam na mě kilová nutella, brownies a jahodová čokoláda a ledové kaštany..takže je na co se těšit :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Suplementy:
Každé ráno beru synephrine, vitamín C a k tomu kafe. Před a po tréninku (v netréninkové dny před a po kardiu ) dávám již zmíněné BCAA a před většinou tréninků i nakopávač/spalovač Thunder booster ( nejednou mě zachránil, když nebyla síla nebo chuť na trénink a pokaždé pak trénink stál za to :) )
Večer před spaním ZMA.

Trénink:
Ten už necháváme stejný. I když teď musím ještě co nejvíce zhubnout tuk a odvodnit, pořád se snažím cvičit s co největšíma váhama, abych neztrácela svaly. A kupodivu to většinou jde pořád dobře a váhy neklesají, ba naopak někdy si i přidám :)

Ostatní:

Další důležitá věc v přípravě je pózování. To trénuji buď sama doma nebo s mojí sparingkou a taky budoucí závodnicí Markét a občas chodím pro rady k Evě Sukupové. Popravdě musím říct, že povinné pózy mi docela vyhovují a jsem ráda, že jsou pevně danné. Horší je pro mně T-walking, na tom musím ještě hodně zapracovat ...
A samozřejmně plavky. Ty se dostaly na seznam dalších stresujících věcí :D Přišly mi minulý týden, ale vůbec mi nesedí, takže už několik dní shnáním někoho, kdo mi je přešije. Doufám, že dnes už se mi to povede dořešit.
Pak už mě čekají "jen" věci typu - barvy, make-up (né vůbec na mě v obchodě nekoukají divně, když se ptám na nejtmavší odstíny co mají a přitom sama jsem namalovaná odstínem 01 :D ), líčení, česání, v mém případě i ubytování a další...


Jsem hooodně zvědavá jaké to všechno bude. Jsou to moje první závody a navíc se spoustou změn oproti předešlým rokům, takže pořádně nikdo neví jak co bude probíhat. 

To je asi vše k mému současnému režimu, ještě srovnávací fotka z posledních 3 týdnů. Více na mém FB www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-%C4%8Cern%C3%A1-Fitness/1414872385473301?fref=ts