Co je u mně aktuální

20.03.2015 21:31

    Včera jsem chtěla přidat ukázku svého jednodenního jídelníčku v low carb day, ale měla jsem první opravdovou dietní krizi. Sešlo se toho asi moc najednou - skoro žádné sacharidy, dlouhodobě nedostatek spánku, hodně tréninků a kardia a ještě od 6 ráno trénink klientky a potom do 8 do večera v práci.  Odpoledne to na mě nějak padlo a měla jsem sto chutí se na všechno vykašlat, sebrat se a jít si koupit dortík do Crossu a zapít to horkou čokoládou.
    Ale pak jsem si řekla, že by byla škoda zahodit to, co jsem do teď zvládla a že už zbývá vydržet jen 6 týdnů ( sakra vážně už jen 6 týdnů :D ). Dnes ráno jsem se, ale vzbudila s dobrou náladou ( divné v 5 ráno :D ) a navíc mě mile překvapilo, jak jsem zvládala trénink. Měla jsem ramena a ruce a na to, jak jsem se včera cítila, tak stál za to. Bála jsem se jak půjdou váhy dolů a naopak jsem si přidávala a po cvičení to chvíli dokonce vypadalo docela dobře =o) ( škoda, že to moc dlouho nevydrželo ) Pak trénink šikovné Kristýnky a po ní zničit nohy Aničce, rychle najíst a hurá na pózování, s mojí spolubikinkou Markét, za Evou Sukupovou. Po cestě jsme dokonce stihly i zkouknout zatmění slunce :D Pózování bylo ze začátku trochu rozpačitý, ale za tu hodinku a půl jsme udělaly pěkný pokroky a ještě mě Eva moc potěšila, když mi pochválila formu a vystupování =o) Zase mi to vrátilo chuť pokračovat a dotáhnout to až do konce. Navíc by mi měly každým dnem přijít plavečky, takže už se těším. 
    Jinak o víkendu mě čeká kormě tréninků a kardia zase i nácvik pozování a nějaká ta dokumentace, tak se možná konečně pochlapím a taky už ukážu svojí formu ( v mém případě spíš formičku :D )

už jsem se vykecala, tak konečně ten slíbený jídelníček :

snídaně


palačinka ze 4 bílků a proteinu, mandle

svačina


vaječné muffiny 
- 2 vejce
- 2 bílky
- 50g kvalitní kuřecí šunky
- 2 plátky 10% sýra
- jarní cibulka, sůl, pepř, koření ( já dala moje oblíbené ratatouille a granulový česnek obojí Koření od Antonína )

oběd


shirataki po čínsku
- shirataki nudličky ( bez kalorií a sacharidů juhůůů ) koupíte na https://store.veganza.cz/
- kuřecí maso
- čínská zeleninová směs
- sojová omáčka, tabasco ( kapku dávám skoro do všeho :D ), koření
shirataki jsem pořádně propláchla, uvařila spolu s kostkou zeleninového bio bujonu, poté jsem osmažila a okořenila kuřecí, přidala zeleninu, nudle a dochutila 

svačina
100g šmakouna brusinka goji, spousta zeleniny

večerě
caesar salát

před spaním 

tvaroh s vanilkovými steviovými kapkami, čokoládovým wf syrupem, hrstkou kukuřičných lupínkou a troškou kokosu =o)